Ul. Radzymińska 211

03-611 Warszawa

 

+48 22 870 48 78

+48 22 610 42 89

PROCEDURA REKLAMACYJNA

 

FUNAI ELECTRIC EUROPE uznaje naprawy gwarancyjne sprzętu, pod warunkiem zastosowania się do poniższych wskazówek:

 

1. uszkodzony sprzęt należy zgłosić na infolinii Funai:

 

801 338 624

 

Wymagane dokumenty do uznania naprawy gwarancyjnej to:

           - czytelny dowód zakupu

           - podstemplowana i uzupełniona karta gwarancyjna

           - czytelny dowod zakupu

           - dokument certyfikatu (weryfikowany przez gwaranta)

 

     Po przyjęciu przez Serwis zgłoszenia, zostanie wysłany kurier po odbiór reklamowanego sprzętu. Wymagany jest oryginalny karton z wypełniaczami do transportu TV. Sprzęty w opakowaniu zastępczym są wysyłane wyłącznie na odpowiedzialność klienta.

 

Do kartonu należy dołączyć dokumenty sprzętu:

a)  prawidłowo wypełnioną kartę gwarancyjną

b)  dowód zakupu (ewentualnie kopię)

c)  dokładny opis uszkodzenia

d)  pełne dane kontaktowe reklamującego, adres zwrotny wraz z numerem telefonu

 

2. paczkę należy bezpiecznie zapakować we własnym zakresie, kurier może odmówić odbioru niewłaściwie zabezpieczonej przesyłki